Здравйте, появи ми се проблем на Фиат Типо 1993 г. 1.4. Не искаше да запали и понеже от две-три седмици не я бях карал, помислих че е паднал акумулатора. Заредих го, но отново не пали. Затова сложих друг акумултор, но проблема си остава и очевдино не е от акумулаторът. Има ток, но просто двигателят не иска да се запали. На какво може да се дължи? Ще се радвам ако някой ми помогне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 `93 г. не пали
Collapse
X
-
Re: Типо 1.4 `93 г. не пали
Поогледай/огъни датчика на коляновия вал и пак опитай. При подобни проблеми намерих прокъсване на кабела под обвивката и аз не знам как, но се оправи само като възстанових контактуването.martin_pashov написа:Здравйте, появи ми се проблем на Фиат Типо 1993 г. 1.4. Не искаше да запали и понеже от две-три седмици не я бях карал, помислих че е паднал акумулатора. Заредих го, но отново не пали. Затова сложих друг акумултор, но проблема си остава и очевдино не е от акумулаторът. Има ток, но просто двигателят не иска да се запали. На какво може да се дължи? Ще се радвам ако някой ми помогнеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Re: Типо 1.4 `93 г. не пали
Колега карал съм три такива машинки- проблема може да е на много места-първо провери има ли искра на свещите,ако колата е карборатор-виж подкачващата помпа,ако е моно инж. може да е изгоряла бенз.помпа в резервоара, и в двата случая се проверява както ти обясни колегата по- горе ....а и още нещо бензиновия филтър да не се е задръстил.Успех!martin_pashov написа:Здравйте, появи ми се проблем на Фиат Типо 1993 г. 1.4. Не искаше да запали и понеже от две-три седмици не я бях карал, помислих че е паднал акумулатора. Заредих го, но отново не пали. Затова сложих друг акумултор, но проблема си остава и очевдино не е от акумулаторът. Има ток, но просто двигателят не иска да се запали. На какво може да се дължи? Ще се радвам ако някой ми помогнеFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Първите неща за които се сещам са бензинова помпа, бубина и датчик запалване ... Колега извади маркуча за бензина отпред при двигатела и подай на контакт, ако хвърли бензин значи помпата ти е здрава ... После извади някоя свещ и я опри в корпуса на двигатела ако подаде искра значи ти е здрава бубината ... Има и голяма вероятност да е от датчика на запалването, но ако е от него трябва и преди да е правила такива мизерии ... Друг път правила ли е така колега
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар